Pilote / OpenPort

Iridium Pilot / Forfaits voix et données OpenPort

Page
par page
Par ordre décroissant
Page
par page
Par ordre décroissant

Plans de données Iridium Pilot / Openport 128 Kbps


PLANIFIER FRAIS D'ACTIVATION CONTRAT MINIMAL COÛTS EXCÉDENTS SOUSCRIPTION MENSUELLE
Forfait 0 Mo 0,00 USD 1 MOIS 13,75 $ US / Mo 73,00 $ US / MOIS
Forfait 10 Mo 0,00 USD 1 MOIS 11,00 $ US / Mo 110,00 $ US / MOIS
Forfait 25 Mo 0,00 USD 1 MOIS 8,20 $ US / Mo 195,00 $ US / MOIS
Forfait 75 Mo 0,00 USD 1 MOIS 5,50 $ US / Mo 385,00 $ US / MOIS
FORFAIT 100 Mo 0,00 USD 1 MOIS 5,50 $ US / Mo 495,00 $ US / MOIS
FORFAIT 200 Mo 0,00 USD 1 MOIS 4,95 $ US / Mo 649,00 $ US / MOIS
FORFAIT 250 Mo 0,00 USD 1 MOIS 3,95 $ US / Mo 795,00 $ US / MOIS
FORFAIT 1000 Mo 0,00 USD 1 MOIS 0,95 USD/Mo 1275,00 $ US / MOIS
FORFAIT 2500 Mo 0,00 USD 1 MOIS 0,95 USD/Mo US$2145.00 / MOIS
FORFAIT 5000 Mo 0,00 USD 1 MOIS 0,62 USD / Mo US$2795.00 / MOIS
FORFAIT 6000 Mo 0,00 USD 1 MOIS 0,62 USD / Mo US$2975.00 / MOIS

Forfaits Iridium Pilot / Openport Voice


PLANIFIER FRAIS D'ACTIVATION CONTRAT MINIMAL COÛTS EXCÉDENTS SOUSCRIPTION MENSUELLE
FORFAIT 0 MINUTE 0,00 USD 1 MOIS 0,99 $ US / MINUTE 0,00 USD / MOIS
PLAN DE 120 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,66 USD/MINUTE 89,00 $ US / MOIS
PLAN DE 150 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,66 USD/MINUTE 99,00 $ US / MOIS
PLAN DE 240 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,56 USD / MINUTE 133,00 $ US / MOIS
PLAN DE 500 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,49 USD / MINUTE 245,00 $ US / MOIS
PLAN DE 600 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,49 USD / MINUTE 265,00 $ US / MOIS
PROGRAMME 1200 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,45 USD/MINUTE 459,00 $ US / MOIS
PROGRAMME 1500 MINUTES 0,00 USD 1 MOIS 0,39 USD / MINUTE 575,00 $ US / MOIS

Category Questions

Your SIM card will be shipped inactive.  Once you receive your sim, visit the activation page to initiate your service.

... Read more
Once you receive your new SIM card, contact us when you are ready for your card to be activated. Activation requests can be made 24 hours per day, 7 days per week via the SIM Activation Page.
... Read more
Your Question:
Customer support