FAQ sur le temps d'antenne Iridium
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FAQ sur le temps d'antenne Iridium

Vue d'ensemble - Iridium propose un certain nombre d'options de temps d'antenne prépayées et postpayées pour convenir à tous les types d'utilisation.
Prépayé - Les cartes SIM prépayées sont disponibles pour une utilisation mondiale, ainsi que plusieurs options régionales à prix réduit, notamment Canada / Alaska (aurores boréales), Afrique, Moyen-Orient et Amérique du Nord, Amérique du Sud.
Post-payé - Les forfaits post-payés offrent la commodité d'une couverture mondiale sans se soucier de manquer de minutes.

Votre carte SIM Iridium sera expédiée inactive et ne sera pas activée tant que vous ne l'aurez pas reçue et soumis une demande d'activation.
Recharges - Ajouter plus de minutes à votre carte SIM est simple et rapide. Vous pouvez recharger en ligne , par téléphone, par email ou par SMS depuis votre téléphone satellite.
Livraison - Nous offrons la livraison gratuite partout dans le monde sur toutes les cartes SIM Iridium. La livraison gratuite se fait par courrier standard de première classe et n'offre pas d'informations de suivi. Nous proposons également des services d'expédition Express Economy et Overnight.
Iridium Northern Lights (Canada / Alaska - Valide 6 Mois)
La carte SIM prépayée Iridium Northern Lights est conçue pour être utilisée exclusivement au Canada et en Alaska avec tous les téléphones satellites Iridium, y compris les nouveaux Iridium 9575 Extreme, Iridium 9555, Iridium 9505A, Iridium 9505 et tous les anciens téléphones lagacy. Les minutes sont valables 6 mois à compter de l'activation et sont renouvelables tant que vous les renouvelez avant leur expiration. Un délai de grâce de 270 jours après l'utilisation des minutes ou de 90 jours après leur expiration. Une fois la période de grâce écoulée, une nouvelle carte SIM sera requise.

FAQ sur les comptes
Quels sont les frais d'Iridium par minute ?
Les minutes Iridium varient selon le plan.

Category Questions

Currently, number portability is not supported between Service Partners with Iridium Service.
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The "Blocked" message indicates that the sim pin has been entered incorrectly 3 times, and will require the PUK (PIN Unblock Code) to reset the PIN. In order to obtain your PUK code it will be necessary to contact your Service Partner for assistance.

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SIM (Subscriber Identity Module) cards are currently used in all GSM-based systems. The SIM card is a removable module that contains user identity and account information; when inserted into a telephone, it allows you to place or receive calls. 
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Yes you do need an active SIM card to use your Iridium voice/telephony services. We provide online services for you to activate at your conviencence. With prepaid cards you also have the ability to enable Auto recharge, this ensures no lost minutes or expiration of your service if you are traveling or "off the grid". A valid CC on file is required. 
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Yes, the 4 - digit SIM pin can be changed. For specific instructions please refer to the appropriate user manual. If additional assistance is needed, please contact your Service Partner.

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Dial 2888 (+2888 or 002888 will also work) on your Iridium phone and press the green key.

To receive an SMS message with your prepaid balance, send a blank SMS message to 2888 (+2888 or 002888 will also work). The Iridium system will respond with the number of remaining ISU-PSTN minutes in the account, the number of days until the account expires, and the date and time (GMT) of expiration in English.

ADDITIONAL INFORMATION:

The prepaid balance is calculated based on ISU-PSTN minutes. If you place a large amount of ISU-other satellite calls, the announced minutes will be higher than actual. If you place a large number of ISU-ISU calls, the announced minutes will be lower than actual.

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Your service may have been suspended due to a negative account balance. Your SIM card will remain suspended until you can recharge the account with additional prepaid units. If this account is not recharged, it will remain suspended until it expires. You will need to contact your Service Provider to recharge your account.

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The ability to dial a toll free number is determined by provider of the toll free number.

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Customer support